Premium Plus

Premium Plus

Over ons

Word je horendol van al die buzzwords, vaktermen en onverstaanbare documentatie als je ‘customer experience’ door Google haalt? Wij begrijpen je.

Net daarom hebben we Premium Plus opgericht. Geen dure woorden of loze beloftes, geen complexe contracten of technische praat.

De voorbije 10 jaar zijn al meer dan 750 bedrijven bij ons komen aankloppen voor een goed gesprek en finaal een verstaanbare oplossing die gewoon werkt.

Veel gekker moet het niet worden.

Nieuws

Vacatures

CX Consultant – Netherlands

Om in deze rol uit te blinken, moet u goed thuis zijn in CX, klantenservice en ondersteuning. Een Zendesk Certified-professional zijn is fantastisch, maar als u nog niet gecertificeerd bent, hoeft u zich geen zorgen te maken! We zijn op zoek naar iemand die onze volgende Zendesk Whiz wil worden. Als vriendelijke teamspeler met straatkennis en zakelijke kennis, pas je precies in onze cultuur en belichaam je onze waarden. Wij geven prioriteit aan het geluk van onze medewerkers, omdat dit zich direct vertaalt in tevreden klanten.

Vloeiend Engels, zowel gesproken als geschreven, is cruciaal om effectieve communicatie met teamleden en klanten mogelijk te maken. Elke andere taal wordt zeer gewaardeerd.

Technisch onderlegd zijn en basiskennis hebben van G Suite is essentieel.

Lees hier meer: ​​https://premiumplus.io/jobs/cx-consultant-remote-hybrid/

Vacatureadvertenties bekijken »

Spontaneous application

Wij zijn altijd op zoek naar enthousiaste mensen met een passie voor Zendesk en Customer Care.

Als er geen openstaande vacatures lijken te passen bij uw profiel, neem dan gerust contact met ons op en laten we praten!

Bij Premium Plus geloven we dat onze medewerkers de sleutel tot ons succes zijn, en we streven ernaar een ondersteunende, inclusieve werkomgeving te bieden waarin iedereen kan gedijen.

Vacatureadvertenties bekijken »

Contactinformatie

Stuur ons een bericht