Je verantwoordelijkheden:
– Eerstelijnshulp voor nieuwe en reeds bestaande klanten.
– Testing van software en rapporteren van eventuele bugs rekening houdend met UX/UI aspecten. Je kan je hierbij verplaatsen in de werking en noden van de klant.
– Uitwerken van workflows en voorbereiden van gebruikerstrainingen.
– Jouw competenties om in aanmerking te komen voor deze job:
– Kritisch de werking van de software kunnen bekijken door de ogen van de klant
– Testing
– Opleiding
– Projectbegeleiding
Maar waar jij echt het verschil maakt:
– Je hebt oog voor detail, en durft je eigen mening te verkondigen.
– Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel en neemt ownership over je klanten & projecten.
– Je bent een teamplayer.
– Je hebt een dienstverlenende houding.
– Je bent een vlotte communicator die snel en adequaat vragen kan beantwoorden en oplossingen bedenken.
Leuke extra’s
– Gratis lunch en vers fruit.
– Iedere vrijdag bestellen we iets (on)gezond naar keuze!
– Darts met de collega’s, om je pijlen even ergens ander op te richten.
– Werkomgeving in een filevrije, vlot bereikbare regio.
– De kans om bij te leren binnen jouw vakgebied.
– Familiale werkomgeving
– Bij warm weer koelen we af met ijsjes.
– Teamactiviteiten
– Gestructureerde doch agile aanpak van werken. Hands-on approach.
– Doorgroeimogelijkheden zowel in social media / marketing als API development. Diverse mogelijkheden op basis van jouw profiel.
– Je werkt aan diverse projecten binnen verschillende sectoren. Dit zorgt voor een aangename afwisseling in het werk.