Het risico op phishing duurzaam verlagen? Bewustzijn verhogen? Daarvoor moet je bij OutKept zijn!
Bij de meeste bedrijven klikt 20-30% van de mensen op een link in een phishing mail, 10-20% geeft ook meteen gegevens prijs via valse landingspagina’s. Met onze oplossing zie je deze cijfers na 3-6 maanden typisch al halveren en verhoog je het bewustzijn en alertheid.
OutKept helpt bedrijven phishing te voorkomen door middel van doorlopende phishing simulatie campagnes. Door mensen regelmatig geloofwaardige phishing simulatie mails te sturen, gekoppeld aan eenvoudige tips, wordt kennis opgebouwd, het bewustzijn vergroot en de alertheid onderhouden. Kwaliteit, diversiteit, en ook actuele simulaties zijn daarbij belangrijk, want phishing scams blijven veranderen. OutKept werkt daarom samen met een community van ethische phishers die een grote diversiteit aan lokale en gerichte simulaties aanleveren.
De impact van de campagne kan je gemakkelijk volgen in een live dashboard, zodat je maand op maand ziet hoe de kwetsbaarheid van je organisatie evolueert. Er is ook een educatief luik: tips wanneer iemand met phishing mails interageert, eventueel aangevuld met korte videofilmpjes die uitleggen waar je moet op letten. Met een phishing-rapporteerknop kunnen gebruikers melden wanneer ze denken phishing mails te herkennen, zodat ze snel feedback kunnen krijgen en de reflex aanleren.
OutKept is een bedrijf uit Gent, maar phisht ondertussen al over heel de wereld: van de VS tot India en China, met lokale phishers die de lokale context kennen. In Vlaanderen rekenen we veel KMOs onder onze klanten, en werken we samen verschillende IT / security service providers of organisaties als Securex en HoWest als partner.